24. juli 2005

La vita è bella



Dette er egentlig bare en post for å si - hei, jeg er i live, trives utmerket med tilværelsen og bruker sommeren til andre ting enn å glane inn i pc-skjermen (som jeg gjør store deler resten av året).

Jeg har gjort masse denne sommeren.Tida har - slik den pleier å gjøre om sommeren- flydd av gårde i turbojet-fart. Jeg har vært på ferie på Kypros (foruten det fregnete krapylet i midten, viser bildet over mine to eminente reisevenninner: Astrid til venstre og Silje til høyre), i Oslo og på Lillehammer. Her hjemme har jeg jobbet på dagtid. Har fortsatt tre uker igjen, men det fine er å ha fri på kveldstid og i helger. Slik har jeg fått lest akkurat så mange bøker jeg håpet på å lese (sju så langt, og flere skal det bli), skrevet ferdig en novelle fra i vinter, skrevet enda en ny, og har ideen til den tredje klar. Ellers benytter jeg meg av at opphavet til stadighet har en kartong med rødvin stående på kjøkkenbenken, og griper alle sjanser til å kokkelere på kjøkkenet nå som råvarene er sponset (og resultatet bejublet) av Hr. og Fru Holten.

Bildet under: varme sommerdager er spikkjemat med melon og iskald øl på verandaen!


Når jeg ikke leser, skriver, matlager eller later meg, bruker jeg gjerne tid sammen med de få vennene mine som fortsatt finner det for godt å være hjemme på traktene i ferien.

Ellers har faktisk skrevet flere blogginnlegg, men av personlige og jobbmessige grunner kommer jeg ikke til å publisere dem før etter ferien. Skal prøve å bli litt flinkere framover nå, altså. Men jeg lover ikke, det fine med ferie er jo at man har masse planer - men at man ikke føler seg forpliktet til å følge dem opp. :)

Fortsatt god sommer til de (få?) av dere som klikker seg innom hit!

Ingen kommentarer: