24. april 2005

Baksmellen




BigBang og øl --smeller til

Et hus som faktisk er verdt flere års studier. På en plass der det er lettere å komme seg med fly til Kualalumpur enn med bil til Trondheim. For det nye studenthuset "Rokken" er definitivt en grunn til å slutte å klage på at Volda er et for lite sted, og at transporttilbudet til Rust i Ørsta er dårlig når man har lyst på konsert. Nå kan jeg rusle ned til Rokken på fem minutter. Eller som i går enda kortere, siden jeg var hos Léa på vorspiel. I går kveld var stemningen minst like god som på Rockefeller eller Samfundet på sitt beste. For min del ble BigBang-konserten her mye bedre enn den jeg opplevde i Trondheim for to år siden. Jeg brøytet meg veg sammen med Syvde-Ingvild og vips stod vi helt framme med scenekanten og digget tekster og sang og lot oss fascinere av hvor bra denne gruppa er live.

Siden jeg var en av dem som heller ville drikke opp ølen min enn å kaste den opp på scenen, har jeg i dag en fin liten baksmell. Men det er verdt det. Det er så utrolig verdt det, og jeg kan ikke vente til alle de andre kveldene jeg skal storkose meg i disse lokalene!

Ingen kommentarer: