20. mars 2007

Hipp hipp hurra!



Hva er det beste å gjøre for å feire akkurat nå?

- Barbere av bartene på Trånnjæms politistyrke, og pynte meg før jeg drar på fest for å kjøpe en kasse Dahls pils og dainnsa på bordet?
- Kjøpe en repetisjonsordbok med palataliseringer?
- Sykle Munkholmen rundt en runde eller fem?
- Feste meg selv til spiret av Nidarosdomen og gaule Åge Alexandersens "Levva livet"?

- Eller rett og slett sette meg ned i sofaen, og se for meg hvor fantastisk bra det skal bli å komme tilbake til Ukeadressa, for å jobbe som sommervikar =)

5 kommentarer:

Thomas sa...

Gratulerer!

Anonym sa...

oioi, grattis! Så bra! Wir müssen schnell telefonieren!

erikogguro sa...

Grattis! fikk du høre noe fra dn? Men dette er nok det riktige!

Åse Toril sa...

Jeg hørte aldri noe fra dn, men takk likevel. Nå er i alle fall valget tatt =)

Åse Toril sa...

Silje: Ja, ich möchte gern Deutch sprechen noch einmal.